Deze gloeiflens LD300 (Beru Type HFG-12/40) werd in alle luchtgekoelde Güldner motoren met vliegwielventilator toegepast.


De frontgrill is gemaakt van 1mm verzinkte plaat. Het is de latere vorm vanaf ongeveer 1954.
Deze is in het frontplaatwerk gelast waarna het geheel weer 50 jaar meegaat.


Hier ziet u de vroegere vorm die op de A15 t/m de AF20 ongeveer tot 1953 werd toegepast.


Hier de latere vorm die daarna werd gebruikt.


De spatbordplaten zijn van 1.5mm verzinkte plaat gemaakt. Daarna zijn ze op de bestaande spatbordconstructie gelast en afgewerkt.

   
Het gaat hier om het model BN545 zoals het origineel op de latere Güldner ADN gemonteerd was.


Deze steunen zaten natuurlijk niet origineel op de Güldner trekkers omdat er destijds nog geen knipperlichten op zaten.



Dit is het axiale lager KN43 wat in de toerentalregelaar van de motoren 2DNS en 2KN is ingebouwd.



Deze onderdelen vormen de handgasset, welke nodig is om de juiste werking van het handgas te verzorgen.

De complete set bestaat uit:
1x DA808 Hoofdspindel
1x X343 Kogelgewricht
1x D1900 Klem voor rembus
1x D1901 Klem voor stuurkolom
1x D1899 Rembus
1x D1898 Remschijf
1x F1276 Drwarshevel
1x D1892 Kogelknop
3x D1897 Schotelveer
1x X38 Moer M10
1x X269 Dopmoer M10
1x X179 Bout M8
1x X51 Ring A8
1x X37 Moer M8

De Uitzetring D1896 zit niet in de set omdat deze meestal nog wel aanwezig is. Deze is evt. wel apart te verkrijgen.

    
Via deze opstap LD241 welke aan de linkerzijde van de traktor gemonteerd is, kan men van opzij op het voertuig plaatsnemen.



Bovenstaande typeplaten zijn nieuw gemaakt.



Deze reflektorsteunen DN564 zijn aan de achterspatborden bevestigd.